ovärt.

gick upp runt halv 6 imorses för att jag skulle hinna med sju bussen. gjorde mig iordning osv. cyklade iväg till stationen och precis när jag kommer dit åker bussjäveln! fick smsa Rebecca och säga att jag skulle komma närmare nio eftersom att nästa buss gick vid 8. åkte hem igen och pratade lite med Richard och så eftersom att han sov här inatt medans övriga familjen fick åka in till näl igår kväll. cyklade upp till stationen sen i god tid eftersom att jag inte ville missa den med. så jag hann med, när jag kommer fram till Lidköping så går jag av bussen. kollar mobilen och ser att Rebecca ringt 2 gånger och skickat ett sms (här kan nämnas att vi bara har Paula i Hantverksteknik B på onsdagar. kl 8-14.30). stog att Paula va sjuk så vi fick ledigt hela dagen! fyfan va arg jag blev, så ovärt verkligen..


gick dock till skolan ändå. träffade Rebecca, Sofie, Carolina och Elise. vi satt inne i salongen någon timma eller så. tjöta, dunka musik, fixa naglar och hade kul iallafall. gick ut på stan en sväng förbi Elises lägenhet och solariumet. tog bussen hem 11.15 då alla andra typ också fick åka hem.


och herregud va långt inägg de blev.. inga bilder heller förövrigt. men ni är väl vana vid dehär laget antar jag:) puss.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha, vi fick en kulig stund i salongen iallafall ;) puss!

2009-09-17 @ 21:39:36
URL: http://rebeccalizette.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0