Kalles Kaviar.

har haft en riktigt kul dag där dagens heta topic defintitivt var Kalles Kaviar, haha herregud. tror även att Estetisk Verksamhet-lektionerna med Monica kommer bli grymt roliga. iallafall om dom fortsätter som det var idag. skratta så att jag grät. men svart under ögonen pågrund av utkletad mascara är ju bara ett jäkla bra tecken på att man haft kul.

har grymt ont i ryggen nu så jag hoppas verkligen att det går över imorn då det blir Kronan. kommer bli awesome! vet i inte om jag skriver nåt mer ikväll. och då tror jag inte att vi hörs försän på lördag. hinner nog inte med att skriva nåt imorn. kommer bli riktigt stressigt mellan skolan och förfesten. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0