Hantverksteknik B, elevsamling & Trollhättan.

hej sötingar! dagen idag har vart rätt bra fast va riktigt seg i början. tror typ halva klassen mer eller mindre somnade. har haft Hantverksteknik B hela dagen med Paula. fick först skriva på en lapp om vad man hade för förväntningar, frågor m.m om den kursen. sen pratade vi om alla saker folk hade skrivit.. har också gått igenom massor om massage. b.la om indikationer och kontraindikationer. lättare sagt; när man får och inte får utföra massage på en kund. va rätt intressant faktiskt. även om just massage är det som ligger lägst i mitt intresse att lära sig/jobba med på denna linjen.

klockan 1-2 hade vi även elevsamling med alla ettor i aulan. rektor, ordförande i elevrådet, skolans olika föreningar pratade lite om vad dom gjorde och vad deras syfte var för skolan. sen va de en kille som snacka i typ 30minuter man han va riktigt rolig att lyssna på. han var verkligen vad man kallar bra talare.

nu har jag precis slängt i mig lite mat. ska strax åka in till Trollhättan med mamma. ska kolla efter praktikplats och sen tror jag vi skulle titta på Juniormatchen eftersom att Filip skulle vad med och spela.

hörs väl senare eller imorgon! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0