sista augusti.

sitter med typ världens längsta naglar så det är liiiite svårt att skriva ärlig talat. ännu värre är det att skriva sms. blir typ fel hela tiden, haha. men naglarna blev ändå rätt bra måste jag säga för att vara första gången. sitter som gärnet gör dom också.

dagen i skolan va rätt bra ändå. sovmorgon och slappa lektioner. slutade tidigare på engelskan så hann både in på H&M en kort stund samt gå till stationen så jag hann med 15.15 bussen. åkte till Gelia när jag kom hem, kopierade schemat. fick cykla hem i värsta motvinden och duggregn. inte så kul faktiskt. har nyss käkat mat, ska nog dra på mig ett par mjukisbyxor tror jag. har annars gått runt med min nya kjol hela dagen.

puss.

Kommentarer
Postat av: Laila

Sötast :)

2009-09-01 @ 01:25:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0