Kinnekulle med HV1b-onsdag.

hej! har lite tid nu så kan väl sätta mig och berätta om hur det var på Kinnekulle som jag lovade igårkväll att göra.

kom fram dit vid lite i fyra tror jag. packade upp osv. körde lite lekar och gick upp till utkikstornet. de va då jag kom på att jag faktiskt varit där förut, har ett kort på när vi va där med mormor för många år sen och sitter där uppe och fikar. när vi kom till stugan igen så åkte vi iväg till Kinnekullecamping för att grilla. blåste nåt otroligt där så alla var väl mer eller minde svinkalla.. när vi kom tillbaka igen så skickade vi runt olika kort som det stog halva meningar på som man skulle fortsätta på. typ så vi skulle lära känna varandra lite bättre. när klockan började närma sig halv 11 började vi köra Psykopaten. Rebecca va offret och det var nog den roligaste lek jag någonsin kört alltså, skitrolig! det blev väl så att vi höll på till halv två ungefär innan Rebecca äntligen kom på vårat problem, haha! sen låg vi och snackade någon timma kanske innan vi som inte var tråkiga somnade.


Anna och Jenny.

Linda.

Elise och Carolina.

Sofie och Rebecca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0