090830.

det blev Vänersborg igår. blev inköpt en grymt snygg kjol, stickad svart polotröja, rosettarmband och en klänning som förmodligen blir invigd på fredag då Kronan drar igång igen. samt ett gele-kit för naglarna med tippar etc. som jag ska försöka mig på att pyssla med senare framåt kvällen. håller tummarna på att det blir bra. från klockan fyra plus dygnets övriga timmar yesterday spenderades hos älskling. bra så.

nu sitter jag här sleten som gud-vet-vad medans resten av familjen är i Göteborg för att dom ringde dit min bror som dom ville se spela eller nåt i den stilen. brorsan kan han.. fick nyss samtal av Peter som pratat med Håkan. är nog bestämt nu att vi ska vara med på Nossansljusfestival den 1 oktober eller vad datumet nu var. kommer bli super får vi hoppas!

slänger väl förövrigt in nåt mer inlägg idag. om naglarna blir bra är det stor risk att dom kommer upp här på bloggen, men nu måste jag ta tag i mig själv. vad jag ska göra vet jag dock inte. ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0